Subiekt nexo jest programem, który w pełni wspomaga obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przejrzysty i intuicyjny interfejs usprawnia i przyspiesza pracę, a duża funkcjonalność stanie na wysokości wszelkich potrzeb nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt nexo daje możliwość obsługi wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) oraz sprawnego zarządzania gospodarką magazynową. Zawiera obrzesrną część finansową, za pomocą której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe zapewniają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu zapewnia możliwość prowadzenia zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.
Subiekt od lat jest najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo to następna wersja tego popularnego programu. Zaprojektowano go przede wszystkim z wyjątkową dbałością o wygodę użytkownika, zapewniając tym samym prostsze prowadzenie biznesu.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).
Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
- rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
- kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
- kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
- prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
- kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
- prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
- automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
- pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.
Obsługa RODO:
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja).
Minimalne wymagania systemowe
komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym);
4GB pamięci operacyjnej RAM;
system operacyjny Windows 10 w wersji Anniversary Update (1607) lub nowszy, Windows 11, Windows Server 2016, Windows Server 2019, Windows Server 2022;
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2014, 2016, 2017, 2019, 2022 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2019 Express Edition dostarczana jest wraz z systemem;
.NET Framework w wersji 4.7.2 lub nowszej – instalator jest dostarczany wraz z systemem;
środowisko uruchomieniowe Microsoft Edge WebView2 w wersji 109.0.1518.46 lub nowszej – instalator jest dostarczany wraz z systemem.
Zalecane wymagania systemowe
komputer z procesorem czterordzeniowym;
8GB pamięci operacyjnej RAM;
dysk SSD;
system operacyjny Windows 10 w wersji Anniversary Update (1607) lub nowszy, Windows 11, Windows Server 2016, Windows Server 2019, Windows Server 2022;
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2014, 2016, 2017, 2019, 2022 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2019 Express Edition dostarczana jest wraz z systemem;
.NET Framework w wersji 4.7.2 lub nowszej – instalator jest dostarczany wraz z systemem;
środowisko uruchomieniowe Microsoft Edge WebView2 w wersji 109.0.1518.46 lub nowszej – instalator jest dostarczany wraz z systemem.