Gestor GT Sfera to kompleksowy system ułatwiający budowanie trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT, wzbogaconą o dodatek Sfera dla Gestora GT – to mechanizm, który umożliwia dowolną rozbudowę systemu i dostosowanie go do wielu wymagań przedsiębiorstwa. Pozwala na tworzenie najbardziej wyszukanych i innowacyjnych rozwiązań informatycznych, które zaspokoją nietypowe potrzeby firmy.
Gestor GT Sfera zarządza bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Usprawnia planowanie i realizację kampanii marketingowych ściśle dostosowanych do odpowiednich grup odbiorców. Zwiększa opiekę nad klientami i poprawia efektywność pracy.
Gestor GT Sfera jest częścią InsERT GT Sfera – otwartego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem, w skład którego wchodzą również program do obsługi sprzedaży Subiekt GT Sfera, program finansowo-księgowy Rewizor GT Sfera oraz program kadrowo-płacowy Gratyfikant GT Sfera.
Podstawowe możliwości Gestora GT Sfera:
- szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań, takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- proste wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany moduł poczty elektronicznej – automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
- liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
- możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
- powiązania – możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka dokumentów;
- schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
- wygodny system notatek;
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Rozwiązania, jakie można stworzyć dzięki Sferze dla Gestora GT:
- ścisłe dopasowanie Gestora GT do potrzeb klienta uzależnionych od specyfiki prowadzonej firmy;
- stworzenie zbiorczych operacji zamiast serii jednorazowych akcji, które w danej firmie wykonywane są bardzo często i trzeba poświęcić im wiele czasu;
- napisanie własnych aplikacji, które zintegrują Gestora GT z posiadanymi przez użytkownika programami oraz urządzeniami wspierającymi pracę w biurze (rejestratory czasu pracy, centralki telefoniczne, urządzenia mobilne);
- import do Gestora GT danych potencjalnych klientów dostarczonych przez firmy zajmujące się prowadzeniem baz adresowych kontrahentów niezależnie od formatu, w jakim te bazy zostają dostarczone;
- zastosowanie wielu innych rozwiązań stworzonych dokładnie według potrzeb użytkownika.
Dotychczasowi użytkownicy Gestora GT, którzy chcieliby dowolnie rozszerzyć funkcjonalność programu, mogą to zrobić, kupując dodatek Sfera dla Gestora GT.
Minimalne wymagania systemowe
- komputer z procesorem minimum 1,4 GHz (lub lepszym);
- 2 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
- około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
- system operacyjny Windows 8.1*, Windows 10, Windows 11, Windows Server 2012 R2*, Windows Server 2016; Windows Server 2019; Windows Server 2022;
- system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017, 2019, 2022 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2019 dostarczana jest wraz z systemem.
* Informujemy, że 31 marca 2024 r. przestaniemy wspierać pracę programów InsERT GT na systemach operacyjnych Windows 8.1 oraz Windows Server 2012R2. Zmiana powodowana jest zakończeniem wsparcia dla tych systemów przez producenta – firmę Microsoft.