Dlaczego zdalnie?
Często zdarza się, że mają Państwo problem z wystawieniem dokumentów, wysłaniem poczty lub po prostu nie wiedzą Państwo jak wykonać pewną czynność w programie.
Jak to działa?
Pomoc zdalna polega na podłączeniu się do komputera użytkownika zgłaszającego problem.
Użytkownik łączy się z naszym serwisantem za pomocą programu „Pomoc zdalna”, w tym momencie zarówno użytkownik komputera jak i serwisant wspólnie widzą jeden ekran, na którym mogą pracować.
Użytkownik ma pełną kontrolę nad tym co wykonuje serwisant i w każdym momencie może rozłączyć połączenie (zabrać uprawnienia do swojego komputera). .
Ile to kosztuje?
Koszt rozpoczętej godziny zdalnego serwisu wynosi 200 zł netto (nie dotyczy Klientów posiadających podpisaną umowę na obsługę informatyczną z naszą firmą)
W przypadku jeżeli serwisant stwierdzi, że problemu nie da się usunąć w przeciągu jednej godziny to wycenia daną usługę oraz przedstawia Klientowi.
Klient decyduje czy serwisant ma w dalszym ciągu rozwiązywać problem czy go zaniechać. W przypadku rezygnacji Klienta z usługi nie są naliczane żadne koszty.
Odpowiadamy
na pytania
Masz inne pytania dotyczące pomocy zdalnej? Zapraszamy do kontaktu.