ab2blogoIntegracja B2B z Subiektem

System Aura B2B może być w łatwy sposób zintegrowany z Subiektem. Zakres integracji to w tym przypadku główne dane o towarach, kontrahentach, dokumentach.

Integracja odbywa się automatycznie i zamówienia wystawiane w Aura pojawiają się w systemie handlowym. Twój Klient ma więc na bieżąco informacje o stanie swoich zapytań, zamówień, faktur, rozrachunków.

Ty natomiast możesz na bieżąco realizować zamówienia bezpośrednio po złożeniu ich przez Twojego Klienta w Aura. Dzięki Aura API, system potrafi jednocześnie pobierać i dostarczać dane dotyczące stanów magazynowych, rezerwacji produktów, realizacji zamówień itp.

Proces składania zamówień rozpoczyna się po stronie Klienta w Aura, następnie trafia do Bufora w Subiekcie i tam zostaje realizowane całkowicie lub częściowo. Proces ten kończy się wystawieniem faktury i wydaniem produktów, co rejestruje się także po swojej stronie AURA ( widoczne są dla Klienta rozrachunki, faktury, dokumenty wydania – WZ).

Dodatkowo Aura daje możliwość dokładniejszego opisu produktów, poprzez przypisywanie im atrybutów np. kolor, moc itp. Integracja z Subiektem odbywa się podczas instalacji aplikacji i jest jedną z funkcjonalności jaką proponujemy w ramach licencji, stąd nie ponoszą Państwo z jej tytułu żadnych dodatkowych kosztów. * w przypadku standardowej wersji Subiekta.

Integracja Aury z Subiektem, w przeciwieństwie do innych rozwiązań nie jest inwazyjna dla Twojego przedsiębiorstwa. W jej trakcie nie niszczymy istniejących rozwiązań, a po prostu dodajemy nowy kanał komunikacyjny dla Twoich Klientów.

W przypadku aktualizacji Subiekta, modyfikujemy synchronizacje Aura tak, aby współpraca między programami była cały czas stabilna. Integracja z Subiektem jest rekomendowana dla wersji Aura Small Business i Standard. Standardowy zakres integrowanych danych to:

  • Kartoteki klientów, limity, poziomy cenowe, rabaty, ceny specjalne
  • Towary, ceny, stany magazynowe
  • Sprzedaż
  • Zakup
  • Dokumenty magazynowe
  • Płatności
  • Zamówienia

Dzięki Integracji Aura z systemem Subiektem.

  • Wyeliminujesz koszty związane z powtarzalnymi czynnościami, które do tej pory musiał wykonywać człowiek
  • Zmniejszysz koszty wykonywania rutynowych czynności
  • Przyśpieszysz ewidencje zamówień Klientów i proces rozliczeń z nimi
  • Zwiększysz zysk z sprzedaży poprzez szybszy cykl obsługi Klienta i możliwość ciekawszego prezentowania produktów.
 

Szukaj

Skontaktuj się z nami

kontakt

telefon:
608 55 45 67

e-mail:
info@akap-it.pl

DSI

Powered by ©Akap.IT Wszelkie prawa zastrzeżone